Jump to content

Recommended Posts

Posted

Olá,

Tenho uma planilha de vendas em excel vba onde utilizo sql para salvar, pesquisar, editar, etc

Quando um pedido é cadastrado no BD ele fica em forma de texto(ex. 'R$ 200,00).

Eu gostaria de conseguir criar um relatório por clientes do total faturado em cada mês, mas como os valores estão como texto não consigo fazer a soma.

Alguém sabe como fazer isso?

Segue abaixo como eu gostaria que ficasse o formulário:

CLIENTE: TESTE

ANO: 2012

Janeiro R$ 1000,00

Fevereiro R$ 500,00

Março. R$ 700,00

Etc...

Total R$ 5000,00

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you accept our Terms of Use and Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.