Jump to content

Fazer relatórios de despesas em função de datas


Sir_John
 Share

Recommended Posts

http://img43.imageshack.us/img43/4975/83337487.jpg http://img43.imageshack.us/img43/83337487.jpg/1/w413.png

O objectivo é introduzir o ano  no espaço a cinzento e ele devolver o calculo em função dessa data.

Depois no item seguinte é introduzir o mês no espaço cinzento e o ano no outro espaço e ele devolver a soma das despesas que tenham sido feitas nesse período de tempo.

Os valores que devem ser somados encontram-se noutra folha de excel "despesas".

http://img6.imageshack.us/img6/1093/61229236.jpg width=750 height=18http://img6.imageshack.us/img6/61229236.jpg/1/w833.png[/img]

Se não conseguirem ver as imagens digam sff

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you accept our Terms of Use and Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.