• Revista PROGRAMAR: Já está disponível a edição #53 da revista programar. Faz já o download aqui!

deathseeker25

OCZ DDR2 gamer memory

3 mensagens neste tópico

OCZ released a new version of its Extreme XTC DDR2 memory that now are the firm's first DDR2 memory devices that integrate OCZ's honeycomb heat spreader design. The memory is available in PC2-4200 (533 MHz, 1.9 V, 4-4-4 timings) and PC2-5400 (667 MHz, 1.9 V, 5-5-5) configurations and 512 MB and 1 GB sizes.

Pricing of the new memory modules has not been announced. The Gamer eXtreme XTC DDR2 series features the XTC (Xtreme Thermal Convection, how about a "yay" for the marketing guys) Heatspreaders that optimize the thermal management of memory modules by promoting greater airflow by means of micro-convection throughout what is usually the dead air space inside conventional heatspreader designs. In this manner, build-up of heat is avoided and thermal dissipation of the memory components is offloaded more efficiently through the honeycomb design. At the same time, mechanical stability is maintained.

imageview.php?image=6461

Fonte: Guru3D

Uma boa aposta da OCZ na minha opinião. De salientar o novo sistema de dissipação das memórias que faz realmente lembrar uma colmeia. :biggrin:

0

Partilhar esta mensagem

Link para a mensagem
Partilhar noutros sites

powerfull :D são muito bonitas :)

gostei da parte : " the pricing of OCZ has not been announced " nem quero imaginar :P

0

Partilhar esta mensagem

Link para a mensagem
Partilhar noutros sites

gostei da parte : " the pricing of OCZ has not been announced " nem quero imaginar :D

LOL

Estão muito fixes... :)

0

Partilhar esta mensagem

Link para a mensagem
Partilhar noutros sites

Crie uma conta ou ligue-se para comentar

Só membros podem comentar

Criar nova conta

Registe para ter uma conta na nossa comunidade. É fácil!

Registar nova conta

Entra

Já tem conta? Inicie sessão aqui.

Entrar Agora