• Revista PROGRAMAR: Já está disponível a edição #53 da revista programar. Faz já o download aqui!

Pink

Oferta de emprego-Programador de Informática

4 mensagens neste tópico

Bem como tinha dito noutro tópico, onde trabalho estão a precisar de um programador de informática. Fica aqui aquilo que realmente querem. Peço é desculpa de ser em inglês mas foi assim que me deram para anunciar.

"We are data management company and currently we have a role for a data management programmer.

We are a SME and looking for some one who has some experiences in the following areas

A) good knowledge of mysql / SQL lite

;) Linux skills, (RHEL)

c) Some php skills,

d) Any knowledge of Python

e) Any knowledge of Linux editors (regular expressions)

f) Open office (Kexi)

g) Some knowledge of working with SSH and Samba (configuration)

h) ability to work with Spanish / Portuguese and English (basic Knowledge)

i) Some experience in FoxPro is also an advantage

e) enough patience maturity to take over work started by someone else and someone who pays attention to details.

Full time or Partime option

Rate depending on experience

Junior programmer is also considered if you can demonstrate you ability and knowledge of above skills.

Please let me know your availability (or notice period), your salary expectations etc.

Initially we only offer flexible contracts and please only reply if you are interested in that sort of an arrangement."

Podem mandar cv para o meu mail que eu depois reencaminho. A empresa fica na zona da Maia.

0

Partilhar esta mensagem

Link para a mensagem
Partilhar noutros sites

E nao tem nome a empresa? Nem site ? Acho que seria bom para quem tiver interesse.

0

Partilhar esta mensagem

Link para a mensagem
Partilhar noutros sites

Sim, que tal info como localização, nome de empresa, contactos, site...

0

Partilhar esta mensagem

Link para a mensagem
Partilhar noutros sites

A empresa é Datafields. O site é www.datafields.net  ;)

0

Partilhar esta mensagem

Link para a mensagem
Partilhar noutros sites
Convidado
Este tópico está fechado a novas respostas.