• Revista PROGRAMAR: Já está disponível a edição #53 da revista programar. Faz já o download aqui!

Sir Pereira

Portefólio Inglês

5 mensagens neste tópico

Boas pessoal,

estou a fazer um portfolio de Inglês para chegar ao 20 (tenho 19 actualmente).

Gostaria de saber se isto está bem escrito na totalidade :thumbsup:

Hey.

I’m going to talk about my English experience through my life.

I started typing and speaking English at nine years I think, due to the interest that I had in computers so early.

Therefore, I saw English as a potential language in the market place.

English is used everywhere, for anything.

As I've developed some experience in this language, I choose to develop it at the maximum as I'm able, so it can improve my results.

I’m trying to get everything well done. Anything that I can do to increase the mark I will do it.

Cumps

0

Partilhar esta mensagem

Link para a mensagem
Partilhar noutros sites

Apresentação oral?

Hey there. I'm going to talk about my experience with the english language through out my life.

I started writing and speaking english when I was about nine years old due to the interest I had in computers, which later made me look at this language as something that could help me in the future. It's a language that is used everywhere.

[bla bla bla, tou sem paciencia]

Grande confusão que está aí nesse texto :thumbsup: É mais fácil escreveres em PT.

0

Partilhar esta mensagem

Link para a mensagem
Partilhar noutros sites

My 2 cents:

Hey.

I'm going to talk a little about my experience with the english language throughout my life.

I started writing and speaking English when I was nine years old I think, due to the interest that I had in computers as of an early age.

Also (therefore não fazia muito sentido aqui parece-me), I saw English as a potentially important language for further use in the marketplace.

English is used everywhere and for anything.

Since I've developed some experience in this language, I chose to develop it as much as I could, so that it'll improve my results.

I’m trying to get everything right. Anything that I can do to increase my mark will be done.

0

Partilhar esta mensagem

Link para a mensagem
Partilhar noutros sites

ahah :thumbsup: não, é mesmo para apresentar em suporte escrito.

então como meto? :)

0

Partilhar esta mensagem

Link para a mensagem
Partilhar noutros sites

O que é que queres dizer? (Em português).

Btw, esta frase "I started typing and speaking English at nine years I think, due to the interest that I had in computers so early."

Não faz muito sentido, quanto ao resto não me parece mau de todo, se bem que às vezes denota-se uma troca de sujeito com tempo verbal.

Coloca o texto em português que é mais fácil ajudar-te.

0

Partilhar esta mensagem

Link para a mensagem
Partilhar noutros sites

Crie uma conta ou ligue-se para comentar

Só membros podem comentar

Criar nova conta

Registe para ter uma conta na nossa comunidade. É fácil!

Registar nova conta

Entra

Já tem conta? Inicie sessão aqui.

Entrar Agora